Wszystkie zdjęcia znajdujące się na moim blogu są moją własnością. Proszę o nie rozpowszechnianie ich bez mojej zgody.

poniedziałek, 2 marca 2015

W pogoni za słońcem...

Nadeszła pora aby zacząć kolejny nowy tydzień.
 Aby mieć pełno energii na nadchodzący tydzień pracy czy nauki jest dobrze spędzić niedziele na odpoczynku. 
Co Wy na to? 
Bo ja jestem jak najbardziej za. 
Nie ma co siedzieć przed telewizorem czy komputerem, jeżeli nawet robi się to z bliską osobą, lepiej spędzić ten czas bardziej aktywnie. Może wspólny wypad na rower, przejażdżkę do innego miasta czy nawet spacer po okolicy.
Co myślicie o takim wypoczynku? W szczególności gdy pogoda nam dopisuje?

Ja wczoraj z moją drugą połową wybrałam się do Tarnawskich lasów.
Las wydaje się banalny ale jest wspaniałym miejscem na wspólny spacer w szczególności gdy w jego okolicach znajdują się stawy.
Piękna pogoda świecące słońce, zieleniąca się trawa i do tego przymrożona woda, coś pięknego! <3

P.S. Przy okazji zapraszam Was do polubienia mojej strony na facebooku na której dzielę się z Wami chwilami złapanymi okiem obiektywu... Będę bardzo szczęśliwa gdy moje grono obserwujących stronę powiększy się :) (link poniżej)











 



Buziaki :*



10 komentarzy:

  1. Zapraszam za lajka można wygrać odżywkę do rzęs http://odzywkadorzes.h2g.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez lubię spacery;) Zwłaszcza przy pięknej pogodzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zgadzam się takie spacery są cudowne :)

      Usuń
  3. Tereny przepiękne i już widać wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak oby te pierwsze oznaki wiosny utrzymały się jak najdłużej :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, wiosna już puka :D. Dziękuję, że przyłączyłaś się do mojej zabawy :))).

    OdpowiedzUsuń
  5. Już tak wiosennie :D

    ------------------------------------------------------------
    Zapraszam do mnie i zachęcam do wzięcia udziału w moich konkurach: jeden na blogu, a drugi na Facebook`u :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zatesknilo mi sie za rodzinnymi stronami... u mojej babci jest bardzo podobnie :)
    Swietne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak takie miejsca są na prawdę niesamowite i mają w sobie duszę :)
      I dziękuję za miłe słowa :P

      Usuń