Wszystkie zdjęcia znajdujące się na moim blogu są moją własnością. Proszę o nie rozpowszechnianie ich bez mojej zgody.

poniedziałek, 27 października 2014

CANDY w Skradzione chwile...

Zapraszam Was gorąco na moje przydasiowe CANDY .

Mam dla Was trochę przydasiów, z których zawsze można coś fajnego wyczarować . 

Zasady:
1. Zostań obserwatorem mojego bloga, jeśli nim nie jesteś :)
2. Umieść na swoim blogu podlinkowany banerek (pierwsze zdjęcie).
3. Zostaw komentarz z chęcią udziału w zabawie, oraz możesz napisać swój ulubione tytuły książek na długie wieczory.
4. Osoby anonimowe proszone są o pozostawienie adresu e-mail.
5. Candy trwa do 5 grudnia 2014r. 
6. Ogłoszenie wyników dzień po czyli w mikołajki :) 



A co jest dla Was ?






Buziaki :*

43 komentarze:

  1. pierwsza w kolejce! :-)

    a bardzo chętnie, może Mikołaj zechce do mnie zwitać na mikołajki ;-)
    bo ostatnio cos mnie omija albo adres zgubił... ;-D

    dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Madziu! Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :-)
    Z przyjemnością zapisuję się na Twoje candy
    Ps. Obserwuję Cię od dłuższego czasu przez G+ :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 na razie na podium, ale co będzie dalej??? Może akurat dostanę fajny prezent mikołajkowy?? Ostatnio uwielbiam książki Katarzyny Michalak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczności! :)
    Zaraz wstawię banerek na blogu :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się i ja.
    Banerek zamieściłam u mnie na blogu
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje rozdanie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie i ja dołączę do zabawy:)
    Banerek u mnie na http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Są przydasie jest frajda i zabawa.
    Obserwuję jako Anna Gerszendorf.
    Info tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. zapisuje się z wielką chęcią, a jeśli chodzi o tytuły książek to mam dużo ulubionych. Jeśli lubisz kryminały polecam trylogie MIllenium,zajmuje kilka wieczorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. biorę udział w zabawie:)
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję jako Benia besia

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę udział :)
    obserwuję jako Sylwia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. byłoby przyjemnie wygrać taki super zestaw :) banner na http://pracownianati.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kreatywny zestaw :)
    idealny do popołudniowych małych robótek :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Same wspaniałości:) zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Staję do kolejki i też serdecznie zapraszam na Candy na Powoluśku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zestaw :) chętnie go przygarnę :)
    Co do książek to obecnie zachwycam się książkami grozy -S.Kinga. A jeśli chodzi o moją ulubione książki , których na pewno nigdy nie pozbędę się z mojej biblioteczki to ,,Jak kamień w wodę,,- Stevensa oraz niesamowita jak dla mnie książka, którą kupiłam ponad 20 lat temu ,,Paloverde,, - J.Braskin. Polecam obie.
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i udział w candy. Z przyjemnością biorę udział w Twojej zabawie :) Aktualnie jestem zaczytana w książkach Wiesławy Bancarzewskiej "Powrót do Nałęczwa" i "Zapiski z Annopola". Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się Świetnie , że jest tyle przydasi którymi chcesz nas obdarować.
    Baner http://tesstereczka.blogspot.com/
    Oczywiście obserwuję i będę tutaj częściej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się do udziału w twoim candy i z chęcią będę obserwować twój blog. Dzięki za udział w moim candy.

    OdpowiedzUsuń
  19. zapisuje się i zapraszam do mnie, znajdziesz tam recenzje fajnych książek:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuję się! Cudne przydasie, już oczyma wyobraźni widzę, co bym z nich stworzyła :) Podlinkowany banerek umieściłam na sutasz-agi.blogspot.com, obserwuję jako Agnieszka F.
    Jako, że jestem książkoholiczką, ZAWSZE czytam coś do poduszki. W chwili obecnej - książki Pilipiuka, bo lubię fantasy :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do udziału w mojej blogowej rozdawajce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę udział, banerek na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/ , obserwuje jako twasylow

    OdpowiedzUsuń
  22. To i ja chętnie ustawię się w kolejce po te cudeńka, a książkę, którą polecę to Felix, Net i Nika, niby młodzieżowe, ale bardzo fajnie się je czyta :)
    pozdrawiam
    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie zapisuję się na candy. Nie mam ulubionych książek, ale ostatnio czytam książkę Masy :) banerek umieszczony na fabrykaniespodzianek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też się zapisuję :-) Ja polecam Cejrowskiego wszystko - fajnie się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się w kolejce i zostaję na dłużej ;) Banerek na pasku bocznym u mnie na blogu.
    Nie mam ulubionych tytułów, czytam fantasy, romanse historyczne ale to zależy od nastroju ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po takie cukieraski :)
    Banerek już u mnie wisi: http://annawojnar.blogspot.com/
    ps. Jeśli chodzi o ulubione książki to nie mam jednego tytułu, ale uwielbiam romanse historyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z radością udział biorę!
    Moc pozdrowień!
    ps. Zapraszam na me Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ps.2. Ostatnio zaczytuję się "Hustawką" Agnieszki Sujaty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja teraz czytam w Śnieżną noc, ale polecam także Gwiazd naszych Wina.
    Zgłaszam się
    damiansowa@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za zaproszenie. Oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z chęcią biorę udział w zabawie. Uwielbiam Chmielowską i to chyba wszystkie książki bez wyjątku :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za zaproszenie. Oczywiście zapisuję się i dołączam do obserwatorów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Chetna jestem, zwlaszcza na te kwiatuszki :)
    Uwielbiam czytac, teraz mam na to niewiele czasu..... polecam "Francuska oberze", a obecnie u mnie na tapecie "Cwiartka raz" K.K - Piotrowskiej.
    Pozdrawiam
    Agata (PAKMA)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuje i ustawiam się grzecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam.Bardzo bym chciała się zapisać na candy.Nie mam bloga,a prezenty są wspaniałe.Pozostawiam mój adres meilowy edytaknop@wp.pl.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam, zgłaszam się i ja. Na zimowe wieczory polecam 3 części "Cukierni pod aniołem". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam :)
    Z wielką przyejmnoscią staję w kolejce po te cudeńka :) Banerek wisi u mni ena blogu: http://anett-art.blogspot.com/
    Dziękuje za zgłosznie na moje candy i zaproszenie na Twoją zabawę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Aneta

    OdpowiedzUsuń
  38. wspaniałe nagrody :) z ogromną przyjemnością wpisuje się do kolejki :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Z przyjemością i ja sprobuję szcześcia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się
    asia.waniliowa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mam bloga, ale się zgłoszę :)
    Mój email: Eschelein@gmail.com

    A na jesienne wieczory polecam całą trylogię Zafona (Cisń Wiatru, Więzień Nieba...). Jedne z lepszych książek, jakie kiedykolwiek czytałam :)

    OdpowiedzUsuń